~~Następny dzień~~po szkole~~
-To co robimy-zapytał mnie Lou.
-Ja idę do domu uczyć się mojej roli-wyjaśniłem.
-W sumie to nie mam co robić więc mogę iść z tobą.
-Jasne, przepytasz mnie.
Udaliśmy się do mojego domu, po drodze przemyślałem sobie wszystko. Uświadomiłem sobie, że Cara miała rację. Zmieniłem się. Ale nie na gorsze tylko na lepsze dla mamy. No czasami wracam pijany do domu, ale nie awanturuje się jak wcześniej. Przyznam się, że ostatnio wdałem się w bójkę, więc aniołkiem nie jestem, ale i tak jestem z siebie dumny. Doszły mnie słuchy, że Cara zbliżyła się do Zayn'a może nawet są razem, ale tego nie jestem pewien....Nim się obejrzałem, a byliśmy już w mnie w domu. Weszliśmy do środka i w salonie zobaczyłem zapłakaną i pijaną mamę.
-Co się do cholery stało?-krzyknąłem na jej widok Louis stał w wejściu nie wiedząc co z sobą zrobić.
-Harry...Syyneczkuuu......-nie mogła się wysłowić była kompletnie pijana.
-Co ty zrobiłaś? mi karzesz nie pić a sama to robisz!
-Bo mam powody-powiedziała podniesionym tonem a ja spojrzałem na nią zimnym, pytającym wzrokiem.
-Jakie?-nic nie odpowiedziała- No mów-krzyknąłem.
-Harry usiądź!-poprosiłem Loui'sa żeby wyszedł i usiadłem na kanapie obok mamy.
-No mów!-nalegałem, aby wreszcie powiedziała mi, co się stało.
-Posłuchaj mnie! Wiesz że wczoraj wieczorem mieliśmy bankiet?
-No wiem i..?
-I ja za dużo wypiłam i poszłam do łóżka sama nie wiem z kim, ale......-urwała, nie mogłem uwierzyć w to co mówi, rok temu pochowała męża a ja ojca a ona idzie sobie sama nie wie z kim do łózka...nie wierzę.
-Słuchaj Harry robiłam dziś sobie testy ciążowe i każdy wyszedł pozytywnie.
-Co? Jesteś w ciąży, sama nie wiesz z kim! Nie wierzę.
-Przepraszam Harry.
Nie mogłem wytrzymać i wyszedłem z domu zadzwoniłem po chłopaków i poszliśmy na piwo, chciałem się uchlać już nie zależało mi na niczym.
-Co się tak w ogóle stało?-zapytał Liam gdy byliśmy już w barze.
-Szkoda gadać. Matka jest w ciąży.
-Oo stary masz przejebane, mały bachor w domu, masakra-powiedział Josh, który coś o tym wiedział, bo mieszkała z nim siostra, która w wieku 17 lat urodziła.
-Nie tylko o to chodzi! ale więcej wam nie powiem!-uznałem że chłopaki nie wszystko muszą wiedzieć, chcę poradzić z tym sobie sam.
Piliśmy każdy alkohol jaki tylko się dało byłem nieźle wstawiony. Postanowiłem, że wrócę już do domu.
-Już jestem-krzyknąłem na co w korytarzu pojawiła się bardziej trzeźwa matka.
-Harry obiecałeś mi..-podniosła ton.
-Ty też mi coś obiecałaś mamo-powiedziałem bardziej obojętnie.
-Syneczku, znów do tego wracasz miałeś się zmienić.
-Postanowiłem sobie,że zmienię się tylko dla tej osoby którą będę kochał całym sobą,która będzie ze mną na dobre i na złe, która mnie czegoś nauczy. A ty co mi pokazałaś że jesteś dziwką.-nie chciałem tego powiedzieć, ale to powiedziałem.
-Coś ty powiedział?-krzyczała na mnie.
-To co słyszałaś!
-Jestem twoja matką!
-Wiem, ale powiem ci, że dla ciebie na pewno się nie zmienię. I nie będę się starał.
-Harry!-krzyknęła po czym weszła do kuchni zaczęła płakać a ja stwierdziłem że to co powiedziałem było prosto z serca, tak właśnie myślę. I powiem to jeszcze raz ,,Zmienię się dla tej osoby, którą będę kochał,, i jeśli ta osoba będzie chciała żebym nie pił, był spokojny to na pewno to zrobię. Kocham matkę, ale nie tak bardzo jak wcześniej. To co ona zrobiła nawet nie wiem jak to opisać, ona ma 43 lata i jest taka nie rozsądna i głupia jak moja 20 letnia siostra. Już sam nie wiem na kim mam polegać, chłopaki mają swoje problemy i nie chcę ich obciążać swoimi. Żadna dziewczyna się ze mną nie umówi, bo prawie każda albo mnie nienawidzi, albo się mnie boi. Sam spieprzyłem swoje życie.
_____________________________________________________________________________
Komentujcie, komentujcie i jeszcze raz komentujcie bo to naprawdę motywuje do dalszego pisania......Kocham was Majka...xd
wow.... niezły jest !! boże o.O.. nie umiem sie doczekac nastepnego ! masz talent !
OdpowiedzUsuńpiękne
OdpowiedzUsuńtrochę zadziwiła mnie matka Harry'ego :c
czekam na następny nie mogę się doczekać :)
W ciąży? Wow ;D Pisz dalej, szybko :) xx
OdpowiedzUsuńZAJEBISZTE! pisz szybko dalej.!
OdpowiedzUsuń